خرید اسپلیت و کولر گازی خرید اسپلیت و کولر گازی .

خرید اسپلیت و کولر گازی

خرید قفل درب حیاط

خرید قفل درب حیاط

قفل درب حیاط یکی از یراق های ضروری ساختمان به شمار می رود.قفل حیاطی را بر اساس نوع قفل به دو گروه برقی و ساده تقسیم بندی می کنند. در خرید قفل درب معمولی و برقی علاوه بر قیمت به مواردی مانند نوع کلید (ساده یا کامپیوتری)، تعداد زبانه، شاسی (برای درب نفررو)، قابلیت اتصال به ریموت، اف اف، قابلیت نصب بر روی درب جک دار و نصب بر روی درب نفررو یا پارکینگ توجه داشته باشید.

قفل برقی درب حیاط

قفل برقی حیاطی، می تواند به عنوان جایگزینی ایمن تر برای قفل های مکانیکی و قدیمی درب حیاطم عرفی شود. این قفل ها دارای ابعادی و ظاهری مشابه همان قفل های مکانیکی هستند و نصب آن ها بر روی درب بیرونی ساختمان بسیار آسان است به گونه ای که افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی آن ها را نصب کنند.
بیشتر قفل های برقی ضد سرقت هستند و ایمنی بیشتر، کنترل تردد افراد و مسائل امنیت و حفاظتی را برای ساکنین خانه ایجاد می کنند. این قفل ها مجهز به زبانه ضد سرقت می باشند.

خرید قفل حیاطی یراق هوم  بهترین محصولات قفل درب و دستگیره درب در فروشگاه یراق هوم بزرگترین مرکز پخش انواع قفل و یراق آلات در ایران.

خرید قفل حیاطی

قفل سیزا ( کله گاوی)

یکی از قفل های پرطرفدار بازار قفل برقی درب حیاط محافظ دار به اسم سیزا می باشد. این قفل ها مورد استقبال زیاد افراد قرار گرفت و امروزه در بیشتر آپارتمان ها استفاده می شود. این قفل برای قفل نمودن درب های اتوماتیک استفاده خواهد شد که با کمک اتصال یک کابل به مدار فرمان به دستگاه وصل می گردد.این قفل نیاز به برنامه جهت تنظیم ندارد و یا ریموت کنترل و به صورت اتوماتیک کار می کنند. با صدور فرمان توسط ریموت ابتدا قفل آزاد شده و سپس درب اتوماتیک حرکت خواهد نمود. جنس قفل سیزا گالوانیزه با روکش رنگ شده می باشد که در هر شرایط آب و هوایی مقاومت دارند. همچنین می توانید برای خرید انواع قفل حیاطی با فروشگاه یراق ابزار تماس بگیرید.

قفل برقی کلونی

قفل برقی کلونی ساخت کشور ایتالیا است و بدنه ای از جنس گالوانیزه دارد. قطعات ساخت این قفل از برنجی می باشد. در ابتدای ورود این قفل کلونی به بازار ایران از این مدل استقبال شد ولی کم کم به دلیل مشکلات و استقبال نکردن کم تر پیشنهاد شد. این درب مزیت هایی هم دارد که پس از نصب به هیچ عنوان باز نمی شود و حتی با فشار و یا تصادف شدید هم بی حرکت باقی می ماند.
از معایب آن می توان به نصب و نگه داری دقیق آن ها اشاره نمود که پس از مدتی با تغییرات در لولاها به درستی کار نکرده و درب باز نمی شود و نیاز به تعمیرکار پیدا می کرد. همچنین از مشکلات آن نصب دقیق و زیرسازی در زمان نصب بود که در صورت تنظیم نبودن دقیق به صورت میلیمتری می توانست باعث گیر کردن قفل می شد.

 


برچسب: قفل حیاطی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۰:۲۳ توسط:farshah موضوع: نظرات (0)