خرید اسپلیت و کولر گازی خرید اسپلیت و کولر گازی .

خرید اسپلیت و کولر گازی

آیا با انواع دستگاه پرکن آشنایی دارید؟

کیان صنعت تولید کننده انواع دستگاه پرکن در ایران می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با دستگاه پرکن و کاربرد آن ها آشنا سازیم.

دستگاه پرکن مایعات کیان صنعت

دستگاه پرکن مایعات غلیظ از سری ماشین آلات پرکن است که برای پر کردن و انتقال مایعات غلیظ یا مایعاتی که ویسکوزیته بالایی دارند (مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است)، در صنایع بسته بندی کاربرد دارد.
نام این دستگاه احتمالا شما را به یاد غلظت روغن و یا مواد ژله ای می‌اندازد. در مایعاتی که دارای چگالی یا غلظت بالا هستند، از پرکن مایعات غلیظ استفاده می‌شود. تفاوت پرکن مایعات غلیظ با پرکن مایعات رقیق به علت عدم استفاده از نیروی جاذبه برای عملیات تزریق است. از نمونه‌ مایعات غلیظ می‌توان: ژل خوراکی، انواع شربت‌های غلیظ، کنسانتره‌ها و روغن های گوناگون نام برد.

دستگاه اسپری پرکن

دستگاه اسپری پرکن با تکنولوژی جدیدی که دارد باعث شده است که پرکردن اسپری نسبت به گذشته آسان تر شود. اسپری پرکن ها  به عنوان یکی از مهم ترین ماشین آلات صنعتی تولید شده در کیان صنعت می باشد. این دستگاه در دو نوع اسپری پرکن تمام اتوماتیک و اسپری پرکن نیمه اتوماتیک تولید و به بازار عرضه می شوند. اسپری پرکن ها از جمله دستگاه های مورد نیاز خط تولید کارگاه ها و کارخانه ها می باشند و زیر مجموعه دستگاه های پرکن هستند.

خیلی از تولیدکنندگان انواع اسپری در مواقع پرچ قوطی اسپری را از چرخه تولید خارج کرده که این امر باعث افزایش هزینه های تولید اسپری می شود . دستگاه والو کش اسپری یک دستگاه جانبی برای تولید کنندگان اسپری است که می توانند اسپری های پرچ شده را دوباره به چرخه تولید بازگردانند و در این صورت می توان از یک قوطی چندین بار استفاده کرد و این امر باعث صرفه جویی و کاهش هزینه های تولید خواهد شد.

تیوپ پرکن

دستگاه تیوپ پرکن اتوماتیک در سری محصولات تیوپ پرکن قرار دارد. اگر بخواهیم تعریفی از دستگاه تیوپ پر کن ارائه دهیم باید بگوییم دستگاه های پرکن تیوب برای پر کردن انواع مایعات غلیظ یا نیمه جامد مانند رنگ مو، چسب، کرم و غیره درون تیوب و سیل کردن انتهای تیوب استفاده می شوند و دارای گستره وسیع از کاربری در صنایع مختلف می باشد.

ماشین تیوپ پرکن تمام اتوماتیک(پلاستیکی وآلومینیومی) برای موادی مانند: شکلات وانواع مواد بصورت مایع وخمیری درتیوپ پلاستیکی از جنس PE یا PP و یا تیوپ آلومینیومی به کار می رود. کلیه قسمت های در تماس با مواد از جنس استنلس استیل است. ماشین تیوپ پرکن در صورت لزوم دارای قیف دو جداره استنلس استیل با هیتر،پمپ سیرکولاسیون و همزن می باشد. تیوپ پلاستیکی بوسیله تونل حرارتی فک پرس سیل وبرای تیوپ های آلومینیومی دومرحله مجزا تا و اتو و چروک وجود دارد.

انواع دستگاه پرکن شامپو

دستگاه پرکن شامپو برای استفاده و پرنمودن دیگر مایعات غلیظ بهداشتی نیز می باشد.این دستگاه ها ساخته شده از بهترین متریال است.به علت غلظت بالای شامپو دردسته مایعات باید برای پر نمودن قوطی ها و تیوپ های شامپو از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده نمایید.از تولیدات پرکن شامپو کیان صنعت می توان برای پرکردن انواع شامپو مانند پرکن شامپو هتلی استفاده نمود.

پرکن شامپو به دو دسته تقسیم می شود:

دستگاه پرکن شامپو اتومات
دستگاه پرکن شامپو نیمه اتومات

انواع دستگاه پرکن چسب

با توجه به تنوعی که در انواع چسب وجود دارد، برای بسته بندی آن ها از دستگاه های مختلفی به کار برده می شود.

  • دستگاه پرکن چسب آکواریوم
  • دستگاه پرکن چسب سیلیکون
  • دستگاه پرکن چسب چوب
  • دستگاه پرکن چسب مایع
  • دستگاه پرکنن چسب 123
  • دستگاه پرکن چسب قطره ای
  • دستگاه پرکن چسب چوب

برچسب: دستگاه پرکن،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۳:۴۰ توسط:farshah موضوع: نظرات (0)